geishamuffins

mamma ska bjuda några på fika idag så jag bakade geisha muffins och kakor igår. det blev gottigott!
hann inte lägga ut några bilder igår så jag gör det idag. jag lagade även mat igår, så det kommer bildbevis på det också.


jag kan inte säga så mycket mer än MUMS


jag var inte så duktig på att göra kakor, jag trodde inte att de skulle bli så stora. men de blev dem.
kanske inte så snygga, men goda:)


detta var maten jag gjorde, värt att äta. det är typ som tacos. men man ska ha köttfärs och chips och ost i ugnen. sen har man grönsaker till. jag kan laga mat!!

senare idag ska jag iväg och träna.

/amanda

Kommentarer
Postat av: Carro

det där såg väldigt gott ut! kanske du ska lägga ut recept nångång? :)

2008-10-03 @ 16:36:34
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0