stan och bio

idag vaknade jag tidigt som vanligt. men jag klev inte upp förens klockan typ 11.
sen tog jag och frida oss en trip ner på stan och kollade runt lite.
jag hittade ingenting jag villle ha, förutom ett par skor som inte finns i min storlek.
men när de kommer in i min storlek SKA jag köpa dem.
åååh, jag vill ha vill ha vill ha vill ha.

har inte orkat tagit kort på skorna som jag fick av mamma igår.
men jag älskar älskar älskar dem, de är så otroligt skööna och snygga.



ethan ligger alltid så gulligt. jag har hur mpnga bilder osm helst när han ligger knasigt.
han är så söt hela tiden <3


mamma hade köpt världens godaste glass igår. det är chokladglass med chokladbitar(mörk och vit) och nötter.
kommer inte ihåg vad den heter men godaste glassen i alla fall:)) (ben och jerry's)



jag gjorde mig ett försök till samma frilla idag. dock är korten tagen alldeles nyss.
och jag har legat och kollat på tv typ hur länge som helst nu!
och ja jag vet att mitt täcke är snyggt. det är mitt favoritöverdrag. pusspådet!<3

just det, jag köpte lite gott på vägen hem idag:

vatten med lime i, mandariner och fingrar. kan det bli bättre?

förresten ska jag och kolla på en film ikväll, men jag kommer inte ihåg vad den heter.
vill att älskling ska komma hem men han kommer nog inte. trist. tycker inte om att sova utan han.

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0