sovmorgon?!

hej.

idag är det ju lov och då har man sovmorgon. men när jag vet att jag får sova länge på morgonen så kan jag inte.
vaknade fem över åtta i dag. sen har jag kollat på sex and the city tills nu.
dryygt att vakna så tidigt. idag ska jag ta mig en sväng ner på stan och jag ska förbi biblioteket också eftersom jag måste lämna tillbaka böcker.

jag funderar på vad man ska göra på halloween?
alltså vad finns det att göra? jag vet inte. funderar på att ha någonting hemma, men det lär ju inte bli av.

+ att våra grannar hade fest i helgen och man hörde exakt vilka låtar de spelade och lampan höll på att lossna från taket hela kvällen. fett irriterande. men aja, that's life.

juste det är ju filmfestival denna vecka i östersund:) yes, ska ner och kolla idag om det är någonting bra. så måste jag ju hitta någon frivillig till att kolla med mig också. jag tänker INTE vara själv i alla fall.



/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0