sex and the city

som kanske några vet så är jag helt besatt av sex and the city.
jag fick min box av min syster  i augusti i år. jag är inne på fjärde säsongen för tredje gången nu.
oskar är sjukt less på att jag tittar på det om och om igen. fast jag är ju själv nu några dagar så jag kan göra som jag vill.
jag har inte köpt filmen än, eftersom jag ska inte ha den vanliga filmen jag ska köpa en "limited edition".

+ att jag ska tapetsera mitt rum med carrie <3

jag funderar på att köpa den andra boxen också (alltså samma avsnitt men boxen ser inte likadan ut) funderar också på att köpa alla olika sex and the city - the movie varianter.

bara för att jag är besatt. fast jag ska ju inte titta på de som jag kanske kommer ha dubbla upplagor av.
fast den andra boxen får vänta ett bra tag tror jag. tills jag har ett jobb eller liknanade. för jag vill köpa så mycket annat. och jag har ju redan boxen.

den rosa/svarta boxen som jag har är ju så sjuuukt söt så jag tror att jag dör. den är min favoritsak.
bara för att jag gillar den så mycket så ska jag lägga ut en bild på sötsaken.


när jag sett klart på boxen för tredje gången så kommer jag att börja om igen.
ååh, det är så hemskt när det tar slut. jag vill ha mer mer mer i evigheter. det kan ju inte ta sluuuuut.

amanda <3 sex and the city forever.

nog pratat om det. när mamma kom hem idag så åkte vi till max drivein och jag åt som en mupp.
jag fick typ kramp i magen och kunde inte röra mig. bestämde mig för att ta en dusch, fast det vart bara sämre.
sen la jag mig och tittade på film och nu mår jag bra igen. fast jag är allt annat än hungrig.
men jag vill ha citronvatten. eller limevatten. (alltså vatten med lime i, fast det kanske var en självklarhet)
det är jätteuppfriskande och inte så äkligt faktiskt.

nu ska jag nog kanske springa ner på hemköp och kanske handla lite lime.
ha en bra söndagskväll. i'll be back!

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0