den magiska leksaksaffären och sibylla

jag och frida var på den magiska leksaksaffären. som var hur bra som helst.
jag älskar den<3 fast det var med svenskt tal (alltså dubbat) vilket störde mig.
jag ska se den med engelskt tal och text någon gång. kommer troligtvis vara mycket bättre då.


våra biljetter. haha, den magiska leksaksäffären. myyys.
de gula är till varg som vi ska se klockan 18.00 ikväll. innan det ska jag och mamma kolla på ett elpiano till mig eftersom jag håller på att bli galen när jag inte har något piano att spela på och sjunga och så.


vi slängde mer än hälften. vi borde ha delat på en. vi gör alltid samma mistag. jag var inte ens hungrig.
aja, men det var gott endå.
 
tänkte bara visa en lite komisk bild när jag hade på min keps. inte min stil men jag ser väl inte helt lost ut? hoppas inte..


för någon dag sen hadlade en jag en ny kalender och massa färgglada pennor.
för att min andra var inte så fin, så jag köpte denna söta kalender på åhlens :)

nu ska vi fixa lite innan vi ska gå. jag måste förbättra min frilla eftersom den inte är lika snygg längre.

/amanda

Kommentarer
Postat av: Fridaaaaaaaaaaaasssssssssssssundbeeeeeeerggggggggggggggggg

Hej Amanda. Ja, jag ska festa på halloween. Men vart, det är än så länge en obesvarad fråga! Jag och Sofia Bäckman hade tänkt festa hela helgen lång! Det tycker jag är en bra idé.

2008-10-27 @ 16:35:58
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0