back home

hemma i lägenheten igen. jag sitter och kolla på sex and the city.
jag är själv. oskar kommer hem så småningom.
jag köpte massa gott idag, mums. jag blir galen om jag inte får i mig nått gott.


jag köpte typ sex clementiner, fingrar och choklad med bubblor. det var gott och allt tog slut på hur kort tid som helst.
jag funderar på att köpa mer clementiner eftersom där jag köpte dem var de HUR goda som helst.

jag har tagit kort på mina nya skor. några bilder är skitdålig kvalite eftersom det var ganska mörkt och jag använder mobilkameran.





sista bilden kom ethan och förstörde. alla katter sprang fram och tillbaka när jag skulle ta kort på skorna.


det är typ vinter nu och det snöar för fullt. bilderna är tagna i morse och nu är det helt snötäckt ute.
jag längtar tills det är snö ute och jag kan få köra skoter. det kommer bli skitkul.
jag och pappa pratade om att köpa skidor till mig till i vinter. jag har saknat att åka skidor, gjorde det typ hela vintrarna förut.

nu ska jag fortsätta att kolla på samma avsnitt som jag sett minst två gånger förut.

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0