rosa muffins

hej hopp. efter jag hade handlat så bakade jag muffins. jag experimenterade lite och hedde i kexchoklad i några och chokladgodisar i några. de jag inte hade i något godis i gjorde jag en rosa topping på.  det var bara en vanlig topping som jag hade i lite röd karamellfärg i. sen lite rosa strössel som jag köpt idag. det smakar likadant, även fast det ser ut som slajm.


det blev muffinsbakande för mig idag också ;)


detta är mina fina rosa muffins :)


mina muffins med kexchoklad.


ska åka och handla lite nu, kanske blir nå mera muffinsbak sen.

/amanda

Kommentarer
Postat av: SångMalin

herregud vad du bakar :D Dom ser supergoda ut!!!

2008-08-17 @ 20:17:41
URL: http://malinbloggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0