ner på stan

nu ska jag springa ner på stan och handla lite. jag ska baka någonting men jag vet inte vad.
jag ska i alla fall handla nya formar för de är slut  ja och ingredienserna som fattas till mitt muffinsbak.

ååh, vad ska jag ha för smak på mina muffins, det känns som om jag bara har gjort chokladmuffins och det skulle vara trevligt att göra någonting annat.
jag borde även baka för att i morgon fyller jag år så det kanske är bäst att ha någonting att bjuda på om någon skulle komma och hälsa på. ja, vi ska ju ha en tårta. men man vet ju aldrig hur länge en sån räcker.

för några dagar sen fick jag en megastor muffinsform av mamma, typ om jag ska baka matmuffins eller någonting.
det kommer jag troligtvis göra framöver, typ pizzabullar eller någonting.

undra hur mycket tid jag kommer ha till att baka muffins när jag börjat skolan. jag ska i alla fall göra mitt bästa.


detta är några muffinsar jag gjorde för ett tag sen. mums, men dem är slut nu.

just nu har jag bara sexton muffins kvar. passande nummer, i morgon är jag sexton:)

/amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0