mycket bak

jag har bakat otroligt mycket nu på senaste.
igår bakade jag två plåtar muffins till dem i min klass. sedan bakade jag en plåt muffins idag på gokartbanan.
sen blev det lite topping över som jag hedde på de andra muffinsarna som jag bakade för någon dag sen.
jag har exakt 26 muffins hemma. kom och ät upp dem. vill du ha en muffin? kom och hämta en här.

dessa muffinsar fick min klass mumsa i sig i onsdags. hoppas att det smakade:)




dessa bakade jag idag på banan. jag hade inte mina vanliga förmar så det fick bli lite mindre muffins. och jag är ju så smart och her i för mycket smet så typ alla svällde över. men det var gott. har typ med min kanske tio sånna här hem idag. det var lite klent på muffinätandet idag.


dessa muffinsar fixade jag till bara, med lite topping. MUMS

men jag ska inte äta så mycket muffins, jag vill inte bli tjock. därför har jag bestämt att skaffa mig en massa kompisar som kan äta upp dem åt mig.



jag har även blivit smygfotograferad av min syster medans jag bakade.
/ amanda

Kommentarer
Postat av: kurt

Eyo! Har du nånsin övervägt att skaffa jobb på typ törners? :D jävligt snyggt köksgolv förresten!

2008-08-17 @ 17:00:48
URL: http://signebh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0