Muffin Mandie

hej hopp!

nu har jag gjort en blogg där jag ska lägga ut bilder på mina muffins eller vad jag nu kan tänka få för mig att baka.
jag kan inte låta bli att ta kort på muffinsarna jag bakar, så varför inte visa upp dem här i min egen lilla muffinblogg.

dessa bakade jag idag:



det är muffins med jordgubbssylt i. sen hade jag på grädde och jordgubbsströssel ovanpå.
jätte söta och hur goda som helst.



dessa muffinsar bakade jag någon gång förra veckan. suuuupergoda muffinsar med chokladbitar i.
om dessa finns behöver man inget godis, och man blir mätt på en. fast de är så goda så man nöjer sig inte med en.

/ Muffin Mandie :)

Kommentarer
Postat av: SångMalin

Oj herregud vad goda dom ser ut!! Kan du inte blogga ut lite recept?

Får jag länka till din blogg från min?

Kram

2008-08-10 @ 21:04:43
URL: http://malinbloggs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0