Morotkaksmuffins

idag åkte jag till gokartbanan och jag hade med mig alla saker så att jag skulle kunna baka muffins. det gjorde jag också.
en plåt med morotkaksmuffins blev det. mums så gott det var. jag gjorde tolv stycken och kom hem med tre.
dem är så grymt mättande och man blir rejält törstig. men de är så goda så man äter en miljon.

det längst uppe på muffinsarna är ju så extremt gott. man skulle ju typ kunna bara äta det också.



jag och ikis hade mys igår också med mer milkshake och muffins.

jag kommer att gå upp rejält i vikt om jag fortsätter såhär, inte bra inte bra.
men det är såå gott och så grymt kul att baka. jag står mest för bakandet och erika står mest för ätandet ja och betalandet. jag kommer att bli ruinerad av att baka massa muffins som jag bara ger bort hela tiden. men det är så kul att se när folk tycker om det man har bakat.

sen ska jag baka två plåtar muffins till min söta klass i morgon. vi ska grilla och mysa. hoppas att dem kommer att bli glada.

/amanda

Kommentarer
Postat av: Carro

jag blir så hungrig på muffins då jag ser detta!

2008-10-03 @ 16:41:30
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0