Choklad Muffins

hej hopp.

igår bakade jag muffins med schweizernöt choklad. jag gick ner till affären ganska sent och handlade till glasyren. eftersom det blev ganska sent igår så lägger jag upp bilderna idag i stället.
jag testade att he på tre olika strössel på dessa muffins denna gång.
detta är resultatet:


de tre första bilderna har sockerhjärtan
de tre andra bilderna har kolakulor
de tre sista bilderna har strössel med jordgubbssmak.

allt detta bara för att de ska bli så söta som möjligt.


före och innan jag hedde på glasyr och strössel på muffinsarna.

idag blir det kanske bakning, vi får se. men nu ska jag i alla fall åka och överraska en kompis som fyller år, han kommer inte bara få ett paket utan han ska få en av mina muffins också.

/muffinmandie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gott det ser ut! Me LÖÖÖÖÖV!!!!

2008-08-10 @ 19:22:24
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0