baktillbehör

jag har nu fått en "beställning", jag ska baka muffins tills på onsdag då våran klass ska träffas.
vi ska ha jättemys med grillning och sådant. och jag ska bjuda på muffins.
haha, lol tänk om de inte tycker om dem. fast då kan jag äta upp alla .. not. haha.

jag ska även göra min egen kokbok ( eller muffinsbok ), alltså till mig själv. för just nu har jag mina recept på ett papper som är fullt med choklad och annat som jag har spillt på den. så de ska det bli ändring på.



bilden är på mina baktillbehör som min syster har köpt till mig, eftersom hon älskar mina muffins och vill att jag ska baka typ så det alltid finns muffins hemma.

/ amanda

Kommentarer
Postat av: Sandra

mmm... så gott med muffins!

2008-08-10 @ 19:21:48
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0